Du er her Forsiden Kundeservice

Kundeservice

Generelle spørsmål om produkter og feil rettes til kundeservice@nettdyret.no

14 dagers angrefrist:
Privatpersoner har 14 dagers lovbestemt angrefrist på produkter kjøpt via internett. Forutsetningen er at varen ikke er tatt i ordinært bruk, og kan leveres tilbake som tilnærmet ny. Les mer om angrerett i våre salgsbetingelser. Angrerettskjema fulgte med ordrebekreftelsen. 

Bytte av varer:
Har du fått feil størrelse, eller ønsker å bytte varen i noe annet, er det helt greit innen 14 dager. Dersom du trenger returlapp, kan du kontakte oss så sender vi en lapp du kan skrive ut og feste på pakken. Vi belaster deg 75,- dersom du benytter returlappen, uansett vekt på pakken.

Feil / manko / skade på levering:
Har du fått noe feil i leveringen din? Er det noe som mangler? Er pakken skadet? Da må du kontakte vår salgsavdeling snarest på e-post kundeservice@nettdyret.no. Legg gjerne ved bilder av skaden, og ikke kast emballasjen før vi sier det er greit.