Har du noe du vil returnere til oss?
Lag en retursending til oss her. Oppgi ordrenummer under mottakers referanse. Pakkelappen kan du skrive ut selv, eller oppgi en kode/qr-kode, slik at butikken kan skrive ut pakelappen for deg. Alternativt kan du kontakte oss på chat eller kundeservice@nettdyret.no for å få en returlapp
Ved angrerett:
-
Fyll ut angrerettskjemaet som ble sendt sammen med ordrebekreftelsen
-
Fest returlappen på esken og send pakken til oss
-
Vi refunderer beløp, men trekker fra kostnad for returfrakt på kr 75,- (ved benyttet returlapp fra oss)
-
Passord/låsekoder må slettes/fjernes før innsending
Ved postskade eller mangler i pakken:
-
Kontakt kundeservice på e-post: kundeservice@nettdyret.no
-
Oppgi ordrenummer og sporingsnummer
-
Gi oss artikkelnummer på vare som er skadet/mangler
-
Ta gjerne bilde av eventuell skade og legg ved
-
Gi oss litt tid til å undersøke saken og komme med en løsning
Ved garanti og reklamasjon:
-
Kontakt kundeservice på e-post: Kundeservice@nettdyret.no
-
Oppgi ordrenummer og varenummer det gjelder
-
Hvis reklamasjons-/garantivaren skal returneres til Nettdyret, MÅ returen forhåndsgodkjennes
-
Du vil få et retur/servicenummer (retur-nummer)
-
Skriv retur-nummer tydelig på pakken og send pakken med vedlagt returlapp
-
Returlappen er gratis å bruke ved reklamasjon/garanti
* NB! Ikke alle reklamasjoner skal sendes til Nettdyret. Noen produkter skal sendes direkte til produsenten. Returlapp må da ikke benyttes.
Sendes retur til Nettdyret der det skulle vært sendt et annet sted eller uten forhåndsgodkjent retur-nummer, vil retursaken kunne ta betydelig lengre tid.